Steiner -filòsof, erudit literari, escriptor, artista, pensador social i educador- és molt conegut per les seves escoles Waldorf distribuïdes per tot el món en les quals s'educava mitjançant l'Art. L'objectiu no era l'obra final, sinó que es posava tot l'èmfasi en el procés creatiu que era el que anava conformant la dinàmica pròpia de progrés de l'obra en un joc dialèctic i de reflexió a partir d'equilibris i variacions, d'errors i encerts.
GALERIA D'IMATGES - EXERCICIS D'ALUMNES
DIBUIX: Observació - Llum i ombrejats - Còmic - Imaginació - Sistemes de Representació / PINTURA: Reproducció i interpretació - Observació - Experimentació i creació / ESCULTURA: Modelat - Talla - Estructures - Composicions modulars / ALTRES: DISSENY - MANDALES - RECICLATGE DE CARTÓ - IMATGE: FOTOGRAFIA I VÍDEO - HAPPENIING, TEATRE I DANSA - VARIS: COLLAGE, IL.LUSIONS ÒPTIQUES, etc. / PROJECTES: PROJECTES - PROJECTES II (Gaudir les formes) / SORTIDES: SORTIDES I TALLERS / EXPOSICIONS AL CENTRE: EXPOSICIONS ...
Bloc vinculat a la web de l'institut La Romànica
ESPAI PER PUJAR ELS TREBALLS QUE ES REALITZEN A L'ÀREA DE VISUAL I PLÀSTICA I PRESENTACIÓ DE TEMES VINCULATS
Les imtages on surten els alumnes han estat pujades amb el seu consentiment. Si hagués algun error, si us plau, comunique-ho al Departament de Visual i Plàstica de l'Institut La Romànica
REF Steiner
Steiner Wikipedia.
Steiner -filòsof, erudit literari, escriptor, artista, pensador social i educador- és molt conegut per les seves escoles Waldorf distribuïdes per tot el món en les quals s'educava mitjançant l'Art. L'objectiu no era l'obra final, sinó que es posava tot l'èmfasi en el procés creatiu que era el que anava conformant la dinàmica pròpia de progrés de l'obra en un joc dialèctic i de reflexió a partir d'equilibris i variacions, d'errors i encerts.
Steiner -filòsof, erudit literari, escriptor, artista, pensador social i educador- és molt conegut per les seves escoles Waldorf distribuïdes per tot el món en les quals s'educava mitjançant l'Art. L'objectiu no era l'obra final, sinó que es posava tot l'èmfasi en el procés creatiu que era el que anava conformant la dinàmica pròpia de progrés de l'obra en un joc dialèctic i de reflexió a partir d'equilibris i variacions, d'errors i encerts.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)