GALERIA D'IMATGES - EXERCICIS D'ALUMNES

GALERIA D'IMATGES - EXERCICIS D'ALUMNES
També a peu de pàgina

Bloc vinculat a la web de l'institut La Romànica

ESPAI PER PUJAR ELS TREBALLS QUE ES REALITZEN A L'ÀREA DE VISUAL I PLÀSTICA I PRESENTACIÓ DE TEMES VINCULATS

Les imtages on surten els alumnes han estat pujades amb el seu consentiment. Si hagués algun error, si us plau, comunique-ho al Departament de Visual i Plàstica de l'Institut La Romànica

GALERIA: DIBUIX - LLUM I OMBREJATS

Ordenat per procediments i tècniques

AMB PINZELL I TINTA XINESA
Alumnes de l'Institut La Romànica, 1r d'ESO, 2015-16
Professora: Montserrat Bigas

Arbres






Flors







Plantes 1










AGRISSATS - CARBÓ
Alumnes de l'Institut La Romànica, 3r d'ESO, 2009-10
Professora: Montserrat Bigas












AGRISSATS - LLAPIS TOU
Alumnes de l'Institut La Romànica, 1r d'ESO, 2002-03
Reproducció de la Meninas de Picasso.
Treball individual i composició final en grup.
Nota: aquest treball no és l'original.
Professora: Montserrat Bigas






AMB COLORS
Alumnes de l'Institut La Romànica, Flors, 4r d'ESO, 2016-17
Professora: Marisa Aleu



Alumnes de La Romànica, 2016-17



TRAMES
Alumnes de l'Institut La Romànica, Espirals, 4r d'ESO, 2019-20
Professora: Marisa Aleu i Lourdes Ferran



Alumnes de La Romànica, 2019-20
Alumnes de l'Institut La Romànica, Espirals, 4r d'ESO, 2016-17
Professora: Marisa Aleu i Lourdes Ferran


Alumnes de La Romànica, 2016-17

Alumnes de l'Institut La Romànica, Completar amb trames una fotografia, 4r d'ESO, 2015-16
Professora: Marisa Aleu


Alumnes de La Romànica, 2015-16

Alumnes de La Romànica, 2015-16



TRAMES + TAQUES
Alumnes de l'Institut La Romànica, Variacions, 1r d'ESO, 2002-03
Professora: Montserrat Bigas








TAQUES - CONTRAST BLANC I NEGRE
Alumnes de l'Institut La Romànica, 3r d'ESO, 2011-12
Professora: Montserrat Bigas



Alumnes de l'Institut La Romànica, 2016-17
Positiu-Negatiu. 
Professora: Marisa Aleu





Alumnes de l'Institut La Romànica, 2016-17
Contrast Blanc i negre. 
Professora: Montserrat Bigas





-----