PROJECTE REFLEXIONART
Enllaç al projecte Reflexionart
Alumnes de l'Institut Martí Pous, 2017-18 Sociograma d'Identitats - YouTube Projecte Reflexionart |
El projecte Reflexionart (ESO) es va exposar a la sala zero del Centre d’Art Contemporani de la Fabra i Coats conjuntament al treball realitzat per l’alumnat de primària que va realitzar processos artístics acompanyats per un artista que va obrir les portes del seu taller.
L’exposició Art i Aules: Processos i vincles va ser coordinada i produïda per en Lluís Vallbé i l’Esther Rovira; es va inaugurar el 14 de març de 2109 a les 19:30 h i va estar oberta fins l’1 d’abril del 2019. Es va difondre l’horari de visites obert a tothom i es varen organitzar també diferents visites guiades tant per al públic en general com per a ccentres educatius, així com taules rodones vinculades als dos projectes. La taula rodona de Reflexionart va ser el dia 25 de març a les 18 h. I hi va participar la professora Montserrat Bigas com a coordinadora del projecte i representant de l’institut Martí Pous.
PROJECTE TOT DANSA. VIBRAR EL TIEMPO
Enllaç al projecte Tot Dansa: Vibrar el Tiempo
Alumnes de l'Institut Martí Pous, 2017-18
Curs d'expressió corporal i iniciació a la dansa contemporània.
Projecte Tot Dansa: Vibrar el Tiempo |
PROJECTE L'INSTITUT QUE VOLEM
Projecte l'Institut que volem
Alumnes de l'Institut Martí Pous, 1T, 2017-18 Projecte l'Institut que volem |
PROJECTE RELAXACIONS I VISUALITZACIONS CREATIVES
Projecte Relaxacions i Visualitzacions Creatives
Institut La Romànica, 2009-17 Projecte Relaxacions i Visualitzacions Creatives |
PROJECTE "UN MONSTRUO VIENE A VERME"
Projecte realitzat pels Departaments de Castellà i Plàstica. Els dibuixos de diferents monstres creats pels nostres alumnes han estat inspirats en la novel·la de Patrick Ness: Un montruo viene a verme. Com ja sabeu tots, la sortida a Sitges dels estudiants de 3r d'ESO va ser notícia a El Periódico i a la Quatro. El treball gràfic dut a terme a Visual i Plàstica pretén complementar el debat sobre les diferències entre el llibre i la pel·lícula que dinamitzen els professors de Llengua Castellana, així com estimular la seva imaginació i creativitat.
Algunes imatges de l'exposició:Alumnes de l'Institut La Romànica, 2016-17 |
CONCURS "EL PAÍS DE LOS ESTUDIANTES"
Concurs El País de los Estudiantes.
Núria Baños. No caigas en la paradoja. Institut La Romànica, 3C d'ESO, 2015-16 Concurs El País de los Estudiantes. |
PROJECTE INTERDEPARTAMENTAL: FEM TEATRE A L'ESCOLA
Alumnes de l'Institut La Romànica.
Teatre: Prova pilot. Preparació i assaig.
Projecte interdisciplinar: català, anglès, aula d'acollida, tecnologia, ed. física, ed. VIP i música.
Alumnes de l'Institut La Romànica, 2014-15 |
Projecte Comenius
Participació en el projecte Comenius (inclòs en el programa de la CEE denominat Sòcrates): Hunting for European Treasure. Programa per a l'aprenentatge en n marc multicultural i de cooperació entre diferents institutcions educatives europees: Slovakia, Romania, Italy, Spain (Barberà del Vallès, Barcelona). Institut La Romànica, Generalitat de Catalunya.
Alumnes de l'Institut La Romànica, 2011-14 |
PROJECTE L'ESCOLA ADOPTA UN MONUMENT
Col.laboració en el projecte de recerca "L'escola adopta un monument".
Coordinat pel Laboratori d'Arqueologia de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Centre d'Estudis del Patrimoni Arqueològic de la Prehistòria en col.laboració amb la Direcció de Recerca del Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació i el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
Alumnes de l'Institut La Romànica, 2004-07
Adam i Eva al paradís |
La Verge Maria amb el nen |
La crucifixió de Sant Pere |
Els tres reis mags |