Alumnes de l'Institut La Romànica, 1r d'ESO, 2019-20
En experimentar aquesta tècnica, els alumnes han creat les seves pròpies composicions amb retalls de paper i altres tipus de material, com ara goma eva, cartó compacte, cartó corrugat o silicona en pasta.
Alumnes de l'Institut La Romànica, 1r d'ESO, 2019-20 |
COLLAGE I RECONTEXTUALITZACIÓ
Alumnes de l'Institut La Romànica, 4t d'ESO, 2019-20
Els alumnes han estat experimentant els processos de descontextualització contemporanis per a crear una obra nova amb la tècnica del collage. Partint d'obres d'art de diferents èpoques i estils (principalment la pintura del Renaixement), els alumnes han realitzat diferents manipulacions, com ara fragmentar i buidar, per a posteriorment crear composicions -sigui amb juxtaposició i/o superposició- on la mixtura i la hibridació els portés a crear una obra original i personal carregada de sentit.
Professores: Marisa Aleu i Lourdes Ferran.
Alumnes de l'Institut La Romànica, 4t d'ESO, 2019-20 |
COLLAGE DE GRAN FORMAT
Alumnes de l'Instut La Romànica, 3r d'ESO, 2014-15
Alumnes de l'Institut La Romànica, 3r d'ESO, 2014-15 |
RETRATS-COLLAGE
Alumnes de l'Instut La Romànica, 4t d'ESO, 2016-17
Professora: Marisa Aleu.
Alumnes de l'Institut La Romànica, 4t d'ESO, 2016-17 |
MÀSCARES-COLLAGE
Alumnes de l'Instut La Romànica, 4t d'ESO, 2019-20
Professora: Lourdes Ferran.
Alumnes de l'Instut La Romànica, 4t d'ESO, 2015-16
Professora: Lourdes Ferran.
Alumnes de l'Institut La Romànica, 4t d'ESO, 2015-16 |
COLLAGE I SUPERPOSICIÓ
Alumnes de l'Instut La Romànica, 4t d'ESO, 2015-16
Professora: Lourdes Ferran
Alumnes de La Romànica, 2015-16 |
Alumnes de La Romànica, 2015-16 |
IL.LUSIONS ÒPTIQUES
Alumnes de l'Instut La Romànica, 4t d'ESO, 2016-17
Professora: Marisa Aleu
Alumnes de La Romànica, 2016-17 |
Alumnes de l'Instut La Romànica, 4t d'ESO, 2015-16
Professora: Marisa Aleu
Alumnes de La Romànica, 2015-16 |
---